Frakt & Reklamasjon

Frakt

Vi sender alle våre varer via PostNord og tilbyr fri frakt på alle ordre! Fri retur gjelder derimot uansett kjøpssum, så du kan være helt trygg på ditt kjøp!


Vår Forsendelsespartner & Alternativer:

I utgangspunkter sender vi eksklusivt med PostNord, men ettersom vi ønsker å kunne assistere våre kunder mest mulig så kan vi unntaksvis vurdere mulighet for å sende med annet selskap i ekstraordinære tilfeller. Da må kunde først ta kontakt med oss på kundeservice@pawtalk.no - Fraktkostnad må da påberegnes.


Leveringstid & Leveringsbetingelser

Forventet leveringstid fra lager er 2-5 virkedager.
Når vi mottar en bestilling, vil vi sende produktet så fort som mulig fra vårt lager. Som hovedregel skal alle produkter forlate vårt lager innen 24 timer fra bestillingstidspunkt, med unntak av helg og helligdager de dager PostNord ikke leverer, da vil påfølgende arbeidsdag gjelde.

Når bestilling er gjennomført og varen er sendt fra vårt lager vil du få tilsendt en leveringsbekreftelse med link til sporing via e-post.

Ved eventuelle forsinkelser innenfor vår kontroll vil kjøper bli kontaktet for mer informasjon, ellers vil det være mulighet for å følge eventuelle forsinkelser via sporingslinken. Skulle du oppleve forsinkelser eller ha andre spørsmål relatert til din levering så er du selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss først på mail: kundeservice@pawtalk.no.

  

Reklamasjon

Om det skulle vise seg å være feil, skade eller mangler på produkter levert til deg, ber vi om at du så snart som mulig sender oss mail på kundeservice@pawtalk.no med Emne: Reklamasjon & Ordrenummer. Forklar utfyllende problemet med varen og inkluder bilder om mulig, så vil vi komme tilbake til deg så snart som mulig.